Veel gestelde vragen

Klant worden

Hoe kan ik klant bij de webwinkel worden?

Iedereen kan klant worden bij de webwinkel. Voorwaarde is dat uw betaling via een Nederlandse of Belgische bank verloopt. U kunt klant worden door u te registreren bij de webshop. Met dit account kunt u snel en eenvoudig bestellen. De webwinkel registreert u als klant, waardoor u bij een volgend bezoek niet opnieuw uw gegevens hoeft in te voeren en hiermee alle gegevens en bestellingen achterhaald kunnen worden. Ook kunt u met dit account kortingen en nieuwsbrieven ontvangen.

Hoe kan ik een wijziging in mijn gegevens doorgeven?

Via de pagina "Mijn account" bovenin het menu, kunt u al uw gegevens wijzigen.

Moet ik me registeren en wat zijn de voordelen daarvan?

Nee, registreren is niet verplicht of noodzakelijk om een bestelling te plaatsen, hoewel dit wel makkelijker is voor een eventuele volgende bestelling. Een ander voordeel als u zich wel registreert is dat u kunt bijhouden wat u in het verleden zoal heeft besteld. Met uw account kunt u ook op de hoogte blijven van alle weetjes en nieuwtjes.

Als u zich registreert en uw vereniging is bij ons aangesloten ontvangt u extra korting!

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

In het inlogscherm kunt u uw wachtwoord opvragen via "Wachtwoord vergeten”. Let op: u dient dan het e-mailadres in te vullen dat u binnen uw account hebt geregistreerd. E-mailadressen die niet zijn geregistreerd, worden niet door de webwinkel herkend. U ontvangt een e-mail met het nieuwe toegewezen wachtwoord. Hiermee kunt u inloggen en vervolgens onder “mijn account” uw wachtwoord weer wijzigen naar het gewenste wachtwoord.

Ik heb een nieuw e-mailadres. Moet ik nu ook een nieuw account maken?

Nee, dat is niet nodig. U kunt heel eenvoudig wijzigingen aanbrengen via "Mijn account". Vervolgens kunt u links uw accountgegevens wijzigen. Onder "Gegevens bewerken" kunt u uw e-mailadres aanpassen.

Wat is het voordeel voor verenigingen?

Wij geven verenigingen graag extra korting zodat zij en hun leden optimaal kunnen profiteren! Naast deze extra korting krijgen verenigingen ook de mogelijkheid om achteraf te betalen. Om hier gebruik van te kunnen maken verzoeken wij u ons een inschrijfverzoek te mailen naar verenigingen@tafeltennisnu.nl met daarin alle gegevens van uw vereniging. Wij zullen u hierna een eigen inlognaam en inlogcode toezenden voor onze website. Het inschrijfverzoek kunt u hier vinden.

Let op: Wij trekken alle gegevens na met betrekking tot een vereniging!

Bestellen

Hoe kan ik een product zoeken?

Binnen de webwinkel vindt u boven in het midden de functionaliteit "Zoeken". Hier kunt u een zoekterm invullen om te zoeken in ons assortiment (geldt alleen voor producten).

Hoe weet ik welke producten in mijn winkelwagen liggen?

Rechtsboven in uw scherm vindt u een overzicht van het aantal producten in uw winkelwagen. Als u klikt op " 0 product(en) - €0,00" gaat u direct naar de inhoud van uw winkelwagen.

Ik wil een wijziging doorvoeren in de winkelwagen, hoe doe ik dit?

U kunt wijzigingen doorvoeren in uw winkelwagen. U gaat rechtsboven met de muis op uw winkelwagen staan, dan volgt er een dropdown waar u op “bekijken” kunt klikken. U komt nu in het overzicht van uw winkelwagen terecht. Hier kunt u uw product bewerken of uit de winkelwagen verwijderen door middel van de symbolen achter het aantal. Bij het wijzigen van de aantallen dient u daarna op het blauwe bewerkingssymbool te klikken. Zo wordt uw winkelwagen meteen geüpdatet.

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is aangekomen?

Als u online een bestelling plaatst en uw e-mailadres heeft doorgegeven, ontvangt u direct een orderbevestiging via de e-mail. Heeft u geen
e-mail ontvangen? Controleer eerst uw spambox. Is de orderbevestiging daar ook niet te vinden kunt u contact opnemen met de klantenservice via de chat, mail of telefoon.

Ik wil mijn bestelling annuleren, hoe doe ik dat?

Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Neemt u zo snel mogelijk contact op met de klantenservice voor meer informatie. Dit zou anders nog intern geregeld kunnen worden. Is uw bestelling al verzonden, verzoeken wij u de bestelling retour te sturen.
 

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Dit kan alleen als uw bestelling nog niet verzonden is. Neemt u zo snel mogelijk contact op met de klantenservice voor meer informatie. Dit zou anders nog intern geregeld kunnen worden. Is uw bestelling al verzonden, verzoeken wij u de bestelling retour te sturen.
 

Kan iemand op mijn naam een bestelling plaatsen?

Binnen de webwinkel doen wij er alles aan om misbruik van gegevens te voorkomen. De aangeboden betaalmethoden en de registratiemodule minimaliseren het risico van misbruik van gegevens. Als u problemen ondervindt, belt of mailt u dan direct met de klantenservice. Wij zoeken dan samen met u naar een oplossing.

Bezorgen

Wat zijn de levertijden?

Indien u uw bestelling voor 14:00 uur heeft geplaatst versturen wij uw bestelling binnen 1 werkdag, tenzij anders vermeld wordt. De levertijd zal maximaal 5 werkdagen zijn, met uitzondering van feestdagen. Heeft u  binnen 12 uur geen orderbevestiging ontvangen, neem dan even contact met ons op want dan is uw bestelling niet juist binnen gekomen.

Wat gebeurt er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?

Als u niet aanwezig bent op het moment dat de postbode met uw bestelling (pakket) komt, ontvangt u een kennisgeving. De bezorger probeert het dan op een later moment voor de 2e maal. Als levering uiteindelijk niet mogelijk is, kunt u uw bestelling binnen drie weken op het Postkantoor afhalen.

Wat betaal ik aan verzendkosten?

De verzendkosten zijn standaard €7,00. Bij een bestelling vanaf €100,00 is het gratis verzenden (tafeltennistafels uitgezonderd). Verzendkosten buiten Nederland  (binnen de Benelux) bedragen €9,50.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Ja, dat kan. U kunt tijdens het afrekenen bij stap 3, “Ik wil een nieuw adres aanmaken“ aanvinken. Dan kunt u het gewenste adres invoeren. Tevens als u geregistreerd bent kunt u bij mijn account --> afleveradres ook meerdere adressen toevoegen.
 

Ik heb mijn bestelling niet op de afgesproken datum ontvangen. Wat nu?

Indien voorradig wordt uw bestelling binnen 1 werkdag verstuurd, tenzij anders vermeld. Als u uw bestelling niet tijdig hebt ontvangen, kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Levert de webwinkel ook in het buitenland?

Ja, ook in Belgie kunt u uw pakketje laten bezorgen. Hiervoor gelden wel extra kosten. De verzendkosten voor buiten Nederland bedraagt: €9,50

Retourneren

Kan ik mijn bestelling terugsturen als het product niet aan mijn wensen voldoet?

Ja, dat kan mits het product niet gebruikt is en de kaartjes/verpakking nog intact is. U kunt het product retour sturen via het retourformulier.

Hoe krijg ik mijn geld terug na het retourneren?

U kunt uw product retour sturen via het retourformulier. De klantenservice neemt vervolgens contact met u op. U ontvangt uw geld binnen 30 dagen na ontvangst van uw retourzending terug op uw rekening.

Defect of beschadiging

Wat moet ik doen bij breuk of beschadiging?

Wij behandelen iedere bestelling met de meeste zorg, het kan echter voorkomen dat uw bestelling schade ondervindt. Mocht dit het geval zijn, biedt u deze dan zo spoedig mogelijk na ontvangst bij ons aan! Wij vragen u, indien mogelijk een foto van de schade te maken. U kunt contact met ons opnemen om uw bestelling te retourneren/vervangen.

Wij ontvangen graag een mail van u met een omschrijving van het product – Foto van de schade (indien mogelijk) – een referentie van uw bestelling (factuur of bestelnummer) naar info@tafeltennisnu.nl

Wij zullen u een referentienummer toewijzen, welke u nodig heeft voor het retourneren van uw producten. Na ontvangst en beoordeling sturen wij u een nieuw exemplaar toe.

Betalen

Op welke manieren kan ik betalen?

U kunt binnen de webwinkel alleen betalen via iDEAL of MisterCash. Beschikt u niet over de middelen om te kunnen betalen via iDeal of MisterCash heeft u toch een product gevonden dat u graag wilt bestellen, neem dan contact op met onze klantenservice via de mail, chat of telefoon voor een andere passende oplossing.

Verenigingen kunnen er wel voor kiezen om de betaling per factuur te voldoen.

Wat is iDEAL?

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u geen bestanden te downloaden of een account aan te maken. Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, Rabobank, ING of SNS Bank dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internet betaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

Garantie en prijzen

Heb ik garantie op mijn product?

In geval van een defect, waarbij de oorzaak niet bij het gebruik ligt kan garantie worden verleend buiten de voor het product gestelde periode. Verzendkosten zijn voor rekening van de koper.

Klachten

Ik heb een klacht over mijn bestelling, wat moet ik doen?

U kunt telefonisch (0800 333 4567), per e-mail of chat (rechtsonderin klikken) contact opnemen met de klantenservice.